Idea grupy zakupowej TIMBA polega na wykorzystaniu zjawiska synergii.
Przedsiębiorstwa działające w grupie składają zamówienia do jednostki centralnej (w tym przypadku jest to TIMBA), która prowadzi negocjacje z producentem. Przyjmuje ona pozycję potężnego nabywcy, co stawia ją w lepszej sytuacji w porównaniu do jednostek działających samodzielnie na rynku.
Przedsiębiorstwa oszczędzają średnio ok. 10-15% na zamawianych produktach dzięki uczestnictwu w grupach zakupowych.
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców to bardzo czasochłonny proces, niejednokrotnie liczony w miesiącach, a niekoniecznie przynoszący pożądany efekt.
Weryfikacja partnerów handlowych, zbieranie informacji a następnie wybór najkorzystniejszej oferty to mnóstwo pracy i wysiłku.
Zapraszamy do kontaktu zarówno krajowych producentów, którzy chcieliby uzyskać więcej informacji na temat działalności naszej firmy, jak i podmioty zagraniczne chcące rozpocząć aktywność handlową w Polsce.